Wiedza, narzędzia, wsparcie dla przedsiębiorców i marketerów czytaj więcej

Blog

4 kroki aby sprzedawać ubezpieczenia i produkty finansowe w ilościach masowych przez Internet

Ważna informacja zanim zaczniemy. Już za kilka dni będę prowadził bezpłatne szkolenie przez Internet podczas którego omówię bardzo szczegółowo strategię pozwalającą zdobywać klientów na ubezpieczenia przez Internet w ilościach masowych.  Poniższy wpis to „przedsmak” tego co ode mnie otrzymasz. Podczas spotkania, wejdziemy jeszcze głębiej w zaawansowane szczegóły. Jeśli chcesz skorzystać z tego bezpłatnego szkolenia, zapisz się klikając w …

Czytaj dalej

3 kroki aby stworzyć awatar, profil idealnego klienta +DIAGRAM

„W dniu w którym użyłem avataru klienta, moje zarobki wzrosły 3krotnie” Dawno, dawno temu obowiązywało powiedzenie „reklama dźwignią handlu”. Wystarczyło uruchomić reklamę, która swoją drogą nie była specjalnie droga. Skierować ruch na ofertę a klienci sami dokonywali zakupu. Niestety z każdym rokiem konkurencji zaczęło przybywać, klienci „rozproszyli się” na wiele kanałów począwszy od facebooka przez …

Czytaj dalej

Jak sprzedawać ubezpieczenia? Wywiad z Katarzyną Bąk

Paweł Danielewski: Witam Ciebie Kasiu. Katarzyna Bąk:  Cześć Paweł. Bardzo mi miło, że zaprosiłeś mnie do dzisiejszego wywiadu. PD: Mnie również. Podczas tej krótkiej rozmowy będę chciał zapytać Cię Kasiu, jakie dokładnie metody marketingowe wykorzystywałaś. W jaki sposób zbudowałaś bardzo dużą społeczność wokół swojego biznesu? Ty samym pokazać, jak nasz czytelnik może to zmodelować na …

Czytaj dalej

„Największy sekret marketingu to…” – Kamil Dunowski

Historia sukcesu – Paweł Danielewski w rozmowie z Kamilem Dunowskim (trener i autor projektów edukacyjnych) Paweł Danielewski: Dzisiaj spotykam się z Kamilem Dunowskim. Witam Cię Kamilu. Kamil Dunowski: Witam. PD: Podczas dzisiejszej naszej rozmowy będę chciał zapytać Cię Kamilu o Twoje sekrety, czyli dokładnie o to, w jaki sposób u siebie budujesz marketing, w jaki …

Czytaj dalej

Jak zdobyć klientów do siłowni? Tomasz Górski zdradza jak wygenerował 43 mln zł sprzedaży w sieci fitness

Historia sukcesu – Paweł Danielewski w rozmowie z  Tomaszem Górskim (CEO i Co-founder at SaasGenius.com) Paweł Danielewski: Witam Cię Tomku.  Tomasz Górski: Witam Ciebie Pawle. PD:  Tomek, jakiś czas temu przesłałeś do mnie bardzo ciekawą wiadomość na Facebooku, również skomentowałeś jeden z wpisów na Fanpage’u, gdzie opisałeś bardzo ciekawy case study dotyczący m.in. wzrostu sprzedaży, …

Czytaj dalej

Jak ucząc uwodzenia generować 6cio cyfrowe wyniki sprzedażowe? Marcin Szabelski – wywiad opowiada o swoim studium przypadku

Historia sukcesu – Paweł Danielewski w rozmowie z Marcinem Szabelskim (Instruktor uwodzenia)  Paweł Danielewski: Dzisiaj moim gościem jest Marcin Szabelski. Witam Cię Marcinie. Marcin Szabelski: Witaj Pawle. PD: Marcina z pewnością możecie znać m.in. z wywiadów telewizyjnych, z bardzo wielu i często oglądanych materiałów na YouTube, z jego bloga. Dodatkowo wielu z was może kojarzyć …

Czytaj dalej

Jak sprzedać 40.000 biletów przez Internet?

Historia sukcesu  – Paweł Danielewski w rozmowie z Łukaszem Milewskim (mówca, współzałożyciel Milewski & Partnerzy, organizator jednych z największych wydarzeń motywacyjnych na świecie) Paweł Danielewski: Witam Cię serdecznie. Łukasz Milewski: Witam Cię Pawle. PD: Łukaszu, Ciebie raczej nie trzeba przedstawiać. Natomiast zanim zadam Ci to główne pytanie odnośnie marketingu, chciałbym abyś powiedział kilka słów odnośnie …

Czytaj dalej

Porozmawiaj z nami:
+48 223896789