Wiedza, narzędzia, wsparcie dla przedsiębiorców i marketerów czytaj więcej

[Case Study] Kiedy Suma Zgłoszonych Wyników Przekroczyła 5 mln zł. Przestałem Liczyć.

[Case Study] Kiedy Suma Zgłoszonych Wyników Przekroczyła 5 mln zł. Przestałem Liczyć.

Zanim przeczytasz, mam dla Ciebie BARDZO dobrą wiadomośćJuż niebawem będę prowadził bezpłatne szkolenie przez Internet dla sprzedawców, marketerów, agencji reklamowych, osób chcących zdobyć więcej zamówień i zleceń. .

Poniższy wpis to „przedsmak” tego co ode mnie otrzymasz. Podczas spotkania, wejdziemy jeszcze głębiej w zaawansowane szczegóły.

Jeśli chcesz skorzystać z tego bezpłatnego szkolenia i zwiększyć szybko wyniki u swoich klientów lub prowadzonych projektach – zapisz się klikając w ten link

3,2,1… zaczynamy! Czas abyś poznał prawdopodobnie najskuteczniejszą i najszybszą strategię marketingową, która do 2015r wygenerowała ponad 5.000.000 zł moim klientom (później przestałem liczyć) 

Jeśli więc szukasz metod marketingowych na to aby szybko wygenerować wynik swoim klientom lub w swoich projektach – jesteś w idealnym momencie o idealnej porze.

Zacznijmy nietypowo …

Wyobraź sobie, że cofasz się w czasie do roku 2011. Wchodzisz w Google i szukasz nowych technik marketingowych, I tak na jednej z amerykańskich stron o marketingu znajdujesz opis dziwnej strategii.

Składa się z 4ech, krótkich, niechlujnie napisanych wiadomości email. Autor sugeruje, że wykorzystanie tej metody może w krótkim czasie generować olbrzymie wyniki sprzedazowe.

Pierwsza myśl jaka przychodzi Ci do głowy to jak w ogóle „takie coś” może generować jakąkolwiek sprzedaż. Zaintrygowany postanawiasz jednak przetestować.

Wysyłasz całą serię 4 maili do wtedy jeszcze niewielkiej,  bazy emailowej.

Pierwszy dzień promocji, pojawiło się kilka zamówień. Drugi dzień, wynik słabszy bo zaledwie jedno. Do południa trzeciego zmian bez większych rezulatów. Myślisz: „czyli jednak tak jak zakładałem – dziadostwo nie działa”.

Wtedy staje się coś niespodziewanego

W ostatnich 30 godzinach ilość zamówień zaczyna szybko, lawinowo rosnąć. Z każdą godziną jest ich coraz więcej i więcej po to by w ostatnich 60 minutach przed zamknięciem osiągnąć rekord.  Odliczasz: 3, 2, 1… koniec.

Spoglądasz w statystyki systemu sprzedażowego i jedyna myśl jaką masz w głowie to:

O, ku**a!

Absolutny rekord. Pewnie jak się domyślasz ta sytuacja miała naprawdę miejsce. W taki właśnie sposób poznałem najszybszą i najskuteczniejszą do dnia dzisiejszego strategię, która zaledwie w 4 dni potrafi wygenerować rekord sprzedażowy.

Nazwałem tę metodę „Czterodniową promocją” i za chwilę udostępnię Ci ją bezpłatnie.

Od tamtej chwili  minęło już wiele lat. Nie trzymałem jednak tej strategii tylko dla siebie. Zobacz z tego krótkiego wideo co się stało dalej:

Na czym polega „4dniowa Promocja” i jak ją wdrożyć?

Przejdźmy zatem do rzeczy. Aby przeprowadzić 4dniową promocję będziesz potrzebował użyć przynajmniej 2 z 5 elementów.

Elementy te omówiłem podczas mojego wystepu dla ponad 7000 Uczestników na TheWayAhead (Anthony Robbins) w Poznaniu. To wideo nie było nigdy udostępniane także przygotuj notatnik i długopis:

Co oznaczają poszczególne symbole na powyższym diagramie?

  • R jak Rabat
    Powinieneś zaproponować jakikolwiek rabat. Im wyższy tym lepiej. Pamiętaj jednak aby dając go mieć na uwadze swoją marżę.

    Np. -50%, -30%, -10% (daj tyle ile możesz a ile uważasz za atrakcyjne)

  • B jak Bonus
    Warto dodać do oferty również bonus specjalny. W przypadku edukacji mogą to być nagrania wideo. W przypadku produktów standardowych może to być mały „gadżet”, który będzie miłą, wartościową niespodzianką.

    Uwaga:  Pojęcie wartości w oczach klienta jest względne. Pamiętam gdy podczas jednej z kampanii jako bonus dodałem oprogramowanie nad którym pracowałem dzień i noc ponad tydzień.Jak się okazało, klienci najbardziej byli zadowoleni z bonusu nr 2 czyli dodatkowego wideo, które nagrałem w 15 min.

  • P jak Powód
    Powinieneś podnieść promocję do wyższego powodu. Może to być np. „Obniżka -20% z powodu 10lecia firmy”, „Dzień kobiet”, „Black monday”, „Cyber Friday” czy dowolny inny logiczny powód.Najbardziej skrajny jaki użyłem nazwałem „Wielkie Dni Promocji” – i też zadziałało.
  • O jak Ograniczenie Czasu lub/i Ilości (obowiązkowo)
    Obowiązkowo wprowadź ograniczenie czasu dostepności do maksimum 4 dni. Możesz stosować wersje 24 godzinne, 2 dniowe czyli skrócone natomiast najlepsza formuła to 4 dni.

    Czyli -10% dostepne jest wyłącznie w czasie wspomnianych 4 dni. Opcjonalnie możesz wprowadzić również ograniczenie ilości czyli tylko dla pierwszych np. „100 osób, obowiązuje cena -25% na produkt XYZ. Cała akcja kończy się w czwartek o 22 czyli za 4 dni.”

    Ważna wskazówka: Najlepsze dni na przeprowadzenie czterodniowej promocji to poniedziałek (od 8 rano), wtorek, środa, do czwartku (do 22:00). Nie polecam stosować w weekendy (chyba, że przedśwątecznym okresie grudniowym – wtedy data nie ma większego znaczenia)

  • M jak Motywator Zewnętrzny
    Jest to BARDZO silna technika, która wywołuje akcję „tu i teraz”. Możesz zastosować ten element na dwa sposoby:

    a) Lekki (lepiej działa w B2B) – np. „Jesteśmy w stanie przeprowadzić jeszcze jedną kampanię w tym roku. Nie chcemy naciskać ale firma z którą pierwszą podpiszemy umowę – z tą będziemy współpracowali. ”

    b) Twardy – znany Ci np. z portali wakacyjnych „Zablokuję Państwu miejsce na ten wyjazd tylko do godziny 20:00. Na dłużej nie mogę ponieważ do wyjazdu pozostało już niewiele i mamy 8 chętnych na te ostatnie miejsca. Proszę o wpłatę do w/w godziny”.

    Wskazówka: To co u mnie najlepiej się spradza to „lekka forma” połączona z informacją o wielkości mojej bazy.

    Np. „Do czwartku udostępniłem tylko 100 miejsc w cenie -50%. Nie chcę Cię naciskać natomiast tę wiadomość z linkiem do oferty otrzymało właśnie 56.651 osób więc jak widzisz warto szybko odebrać swój egzemplarz ponieważ może w każdej chwili go zabraknąć”

Wiesz już CO trzeba zrobić.
Czas abyś dowiedział się JAK.

Poniżej udostępniam Ci gotową treść maili. Wystarczy podmienić nazwy produktów, wielkość rabatów, dodać na zasadzie „kopiuj & wklej” i wysłać do bazy klientów lub osób zainteresowanych.

PODSTAWOWA ZASADA: NIE KOMBINUJ!
Tak jak napisałem, wystarczy delikatna edycja i kopiuj wklej.

Oto jak przeprowadzić od strony technicznej 4dniową Promocję + gotowa treść. Materiał pochodzi z płatnego szkolenia o wartości 6.000 zł. Najnowszą wersję Platinum 4.0 udostępniłem w Akademii Expertów.

Kliknij tutaj aby pobrać treść 4 gotowych wiadomości email

Łączny wynik tej strategii to ponad 5.000.000 zł
(od 2015 przestałem liczyć)

4dniowa promocja była omawiana na bardzo wielu blogach (bez problemu znajdziesz w Google), około 50 screenshotów z wynikami klientów umieściłem na moim Fanpage’u w dziale album „Hall of fame” oraz w zakładce /Opinie/ na tej stronie.

Aha.. co istotne!

Ponieważ BARDZO zależy mi aby Twój wynik pojawił się we wspomnianej zakładce „Hall of fame” musisz wiedzieć, że …

Jest cała masa bardzo ważnych szczegółów, które będą determinowały powodzenie (lub nie) całej 4dniowej promocji

Pierwsza to: stosuj raz na pół roku. Inaczej „przepalisz listę”.

Po drugie: stosuj wyłącznie do listy klientów

Po trzecie: możesz modyfikować formy jeśli nie masz listy mailingowej (poniżej przykład jak jeden z klientów sprzedawał materiały budowlane przez telefon do starej bazy 45 klientów)

Po czwarte:  Używając powyższej strategii w dobrym momencie, spotęgujesz działanie i wynik. Co to znaczy dobry moment? to wszelkiego rodzaju święta, urodziny, black friday, cyber monday, wyprzedaże wiosenne, letnie,  jesienne czy choćby w dowolnej chwili uruchomione promocje z okazji …. (tu wpisz dowolny powód)

Tego typu wskazówek jest jeszcze 10. 4dniowa promocja świetnie sprawdza się jako element zautomatyzowanej kampanii osadzonej w zaawansowanej strategii marketingowej.

Jest jednak duży problem.

Gdybym miał wszystko tutaj opisać, wyszłaby z tego sporej grubości książka.
W związku z tym mam dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość.

Niebawem będę prowadził bezpłatne szkolenie przez Internet dla przedsiębiorców, marketerów, sprzedawców, agencji reklamowych oraz osób, które działają na zlecenie.

Podczas tego spotkania przekażę Tobie jeszcze więcej szczegółów, a dokładnie planuję pokazać 5 dodatkowych studium przypadku kampanii klientów na wykorzystanie m.in. 4dniowej promocji w różnych branżach oraz dodatkowe 4 krytyczne wręcz zasady (których nie można złamać) przy wykonywaniu tego typu kampanii.

To jest w 100% bezpłatne, jeśli chcesz skorzystać z tej wiedzy i zwiększyć wyniki u swoich klientów (lub w swoich projektach), kliknij w ten link i wpisz się na listę uczestników.

Bez względu czy się pojawisz bardzo Ciebie proszę, wykorzystaj to, przetestuj. Nie chcę od Ciebie „lajków”, sharów czy abyś cokolwiek kupował. Po prostu użyj tych gotowych maili, a wynik.. jak nie chcesz się nim dzielić zachowaj go dla siebie.

Porozmawiaj z nami:
+48 221004624