Wywiad wideo jest na dole strony, zanim jednak go obejrzysz musisz wiedzieć, że …
Historia w większości przypadków wygląda tak samo. Na początku jest ekscytacja. Wpadliśmy na pomysł, który ma szansę wypalić. Najpierw tworzymy portal, aplikację, firmę. Mijają tygodnie, miesiące. Pracujemy po nocach aż powoli z niezliczonych linijek kodu wyłania się nasza wizja.
Budujemy zespół, zbieramy pierwsze doświadczenia z pracownikami i pewnego pięknego dnia jeden z członków zespołu radośnie przekazuje nam:
“OK! Jesteśmy gotowi, możesz odpalać reklamy”
Wchodzisz na Facebooka, uruchamiasz kampanię i pod koniec dnia spoglądasz w statystyki.
W tym momencie na naszą głowę wylewa się kubeł zimnej wody ponieważ właśnie uświadomiłeś sobie, że będziesz potrzebował znacznie większego niż zakładany budżet reklamowy a reklama w mediach społecznościowych jest tylko jednym z elementów całego marketingu internetowego.
Po długiej burzy mózgów dochodzicie z członami zespołu do wspólnego pomysłu.
A może by tak… pozyskać fundusze od inwestora, anioła biznesu lub fundusz inwestycyjny?!
Jak więc pozyskać inwestora? jakie błędy popełniają najczęściej początkujący (jak i bardziej zaawansowani inwestorzy). Co robić a czego się wystrzegać?
Tego wszystkiego jak i znacznie więcej dowiesz się z poniższego wywiadu, w którym zapytałem Marka Piaska z Platinum Investors
Marek zawodowo łączy właścicieli startupów, aplikacji, e-biznesów z inwestorami, aniołami biznesu i VC (venture capital). Opowie Ci co należy zrobić aby jak najszybciej w naszej firmie pojawił się zastrzyk gotówki, który pchnie nasz projekt na wyższy poziom.
Aha.. pamiętaj aby mieć pod ręką notatnik i długopis. 3, 2, 1… zaczynamy!
Na samo zakończenie mam dla Ciebie dobrą wiadomość
Niebawem będę prowadził bezpłatne szkolenie przez Internet dla marketerów, sprzedawców, agencji reklamowych oraz osób, które działają na zlecenie.
Podczas tego spotkania przekażę Tobie jeszcze więcej szczegółów, a dokładnie planuję pokazać 5 dodatkowych studium przypadku kampanii klientów na wykorzystanie m.in. 4dniowej promocji w różnych branżach oraz dodatkowe 4 krytyczne wręcz zasady (których nie można złamać) przy wykonywaniu tego typu kampanii.
Bez względu czy się pojawisz bardzo Ciebie proszę, wykorzystaj to, przetestuj. Nie chcę od Ciebie “lajków”, sharów czy abyś cokolwiek kupował. Po prostu użyj tych gotowych maili, a wynik.. jak nie chcesz się nim dzielić zachowaj go dla siebie.