Jak sprzedawać ubezpieczenia? Wywiad z Katarzyną Bąk

Open post

Paweł Danielewski: Witam Ciebie Kasiu. Katarzyna Bąk:  Cześć Paweł. Bardzo mi miło, że zaprosiłeś mnie do dzisiejszego wywiadu. PD: Mnie również. Podczas tej krótkiej rozmowy będę chciał zapytać Cię Kasiu, jakie dokładnie metody marketingowe wykorzystywałaś. W jaki sposób zbudowałaś bardzo dużą społeczność wokół swojego biznesu? Ty samym pokazać, jak nasz czytelnik może to zmodelować na […]

Czytaj więcejMore Tag

Czym jest storytelling i jak go użyć do promocji produktów i usług?

Paweł Danielewski: Moim dzisiejszym gościem jest Mariusz Szuba. Witam Ciebie Mariuszu. Mariusz Szuba: Dziękuję za zaproszenie. Witam. PD: Tytułem wstępu dla osób, które być może nie miały jeszcze okazji poznać Mariusza, jest to osoba, która od wielu lat występuje na wydarzeniach, co więcej prowadzi je i organizuje. Mariuszu zatem w skrócie, powiedz czym się zajmujesz, […]

Czytaj więcejMore Tag

„Największy sekret marketingu to…” – Kamil Dunowski

Historia sukcesu – Paweł Danielewski w rozmowie z Kamilem Dunowskim (trener i autor projektów edukacyjnych) Paweł Danielewski: Dzisiaj spotykam się z Kamilem Dunowskim. Witam Cię Kamilu. Kamil Dunowski: Witam. PD: Podczas dzisiejszej naszej rozmowy będę chciał zapytać Cię Kamilu o Twoje sekrety, czyli dokładnie o to, w jaki sposób u siebie budujesz marketing, w jaki […]

Czytaj więcejMore Tag

Jak zdobyć klientów do siłowni? Tomasz Górski zdradza jak wygenerował 43 mln zł sprzedaży w sieci fitness

Historia sukcesu – Paweł Danielewski w rozmowie z  Tomaszem Górskim (CEO i Co-founder at SaasGenius.com) Paweł Danielewski: Witam Cię Tomku.  Tomasz Górski: Witam Ciebie Pawle. PD:  Tomek, jakiś czas temu przesłałeś do mnie bardzo ciekawą wiadomość na Facebooku, również skomentowałeś jeden z wpisów na Fanpage’u, gdzie opisałeś bardzo ciekawy case study dotyczący m.in. wzrostu sprzedaży, […]

Czytaj więcejMore Tag

Posts navigation

1 2